UncategorizedΤα μυστικά για ένα ιδανικό λογότυπο

26 Ιουλίου, 2021by Artmaker

Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι η δημιουργία ενός εμπορικού σήματος είναι εύκολη υπόθεση. Στην πραγματικότητα όμως πίσω απ’ τη δημιουργία ενός Logo υπάρχει λεπτομερής σχεδιασμός. Μιας και το λόγοτυπο είναι η εταιρική μας ταυτότητα θα πρέπει να δωθεί ιδαίτερη προσοχή σχετικά με την κατευθυντήρια γραμμή που θα ακολουθήσει η επιχείρηση για τον σχεδιασμό του. Ένα λόγοτυπο...

Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι η δημιουργία ενός εμπορικού σήματος είναι εύκολη υπόθεση. Στην πραγματικότητα όμως πίσω απ’ τη δημιουργία ενός Logo υπάρχει λεπτομερής σχεδιασμός. Μιας και το λόγοτυπο είναι η εταιρική μας ταυτότητα θα πρέπει να δωθεί ιδαίτερη προσοχή σχετικά με την κατευθυντήρια γραμμή που θα ακολουθήσει η επιχείρηση για τον σχεδιασμό του.

Ένα λόγοτυπο πέρα απ’ το ότι αποτελεί την ταυτότητα της επιχείρησής σας, παράλληλα σας συστήνει στους πελάτες σας, εκφράζει το ύφος και τους στόχους της επιχείρησής, ενώ ταυτόχρονα βοηθά να εδραιώσετε τη θέση σας στην αγορά εργασίας και να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας. Ποια είναι όμως τα μυστικά για τη δημιουργία του ιδανικού λογότυπου;

1. Τα λογότυπα δεν σχεδιάζονται τυχαία
Οι κάθετες και οριζόντιες γραμμές ενός λογότυπου περνάνε έμμεσα κάποιο μήνυμα το οποίο αφορά τους στόχους και το όραμα της επιχείρησης. Ένας καλός σχεδιαστής πριν αρχίσει να υλοποιεί τις ιδέες του για το λογότυπο πρέπει να σιγουρευτεί ότι έχει κατανοήσει πλήρως τον ρόλο και την κουλτούρα της επιχείρησης. Επίσης σ’ αυτό το σημείο η επιλογή χρώματος είναι σημαντική. Ανάλογα το συναίσθημα που θέλετε να περάσετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για παράδειγμα το κόκκινο  χρώμα για το λογότυπό σας το οποίο δηλώνει έντονα συναισθήματα ή το πράσινο το οποίο αποπνέει ηρεμία.

2. Ένα ισχυρό λογότυπο δεν είναι ποτέ περίπλοκο
Δίνει έμφαση σε ένα βασικό χαρακτηριστικό.Ακόμα κι αν το δει κάποιος για μία φορά, πρέπει να μείνει χαραγμένο στη μνήμη του. Όσο περισσότερα στοχεία περιλαμβάνει ένα λογότυπο τόσο μεγαλύτερη σύγχυση μπορεί να προκαλέσει στο κοινό.

3. Διαχρονικότητα
Βασικό στοιχείο για ένα καλό λογότυπο είναι να παραμένει αναλλοίωτο στον χρόνο και να εξακολουθεί να έχει απήχηση στο κοινό. Γι’ αυτό το λόγο ο σχεδιαστής συνίσταται να αποφεύγει τη χρήση μοντέρνων γραμματοσειρών ή σχεδίων τα οποία αποτελούν πρόσκαιρη μόδα και με την πάροδο του χρόνου ενδέχεται να χάσουν τη δυναμική τους. Κάθε λογότυπο ανά περιόδους περνάει από μία διαδικασία εκσυγχρονισμού. Ωστόσο είναι σημαντικό η κεντρική ιδέα και τα βασικά στοιχεία του λογότυπου να παραμένουν ακέραια για λόγους αναγνωρισιμότητας.

4. Δεν αντιγράφουμε άλλα λογότυπα
Τέλος, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα από τα οποία πρέπει να προσέξετε είναι να μην αντιγράψετε το λογότυπο κάποιας άλλης επιχείρησης. Κάτι τέτοιο δεν θα σας βοηθήσει να διαφοροποιηθείτε απο τους ανταγωνιστές σας.

Ακολουθώντας  τις παραπάνω συμβουλές θα καταφέρετε να βάλετε στον νου σας κάποιες βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ένα καλό λογότυπο. Η δημιουργία της σφραγίδας της επιχείρησής σας, θα σας βοηθήσει να την γνωστοποιήσετε στο κοινό, αλλά και να έρθετε πιο κοντά με τους πελάτες σας αναπτύσσοντας σχέσεις εμπιστοσύνης.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειρήνης 44, Άγιος Δημήτριος
210 4441807 / 6971 617098
Δευτ. - Σαβ.: 9.00 - 21.00
DOCUMENTS

Αριθμός ΓΕΜΗ: 160075803000

Created by ©Artmaker 2021